Įmonių dovanų strategijos, kurios yra naudingos įmonei, klientams ir darbuotojams

Verslo dovanos yra puikus būdas parodyti dėkingumą (padėkoti klientams už pasitikėjimą ar darbuotojams už jų darbą) ir pagerinti santykius. Jos taip pat gerina darbuotojų moralę ir suteikia motyvacijos, leidžia pasijausti skatinamiems ir vertinamiems. Ir tai nėra kažkas, ką galite laikyti savaime suprantamu dalyku.

Štai kodėl puiki geriausia praktika yra kiekvienais metais sukurti „dovanų strategiją“ tiek vidiniams klientams (darbuotojams), tiek išoriniams klientams (tikriesiems klientams).

Jei neturite strateginio plano ir tiesiog uždedate savo logotipą ant gaminamos produkcijos ir tokias dovanas dovanojate tik šventiniu laikotarpiu ir tai darote be apibrėžto biudžeto, galbūt norėsite permąstyti savo strategiją. Labai rekomenduojame tai padaryti: tai yra priešingybė to, ką turėtumėte daryti dovanojant įmonės dovanas.

Verslo dovanos yra puikus būdas parodyti dėkingumą (padėkoti klientams už pasitikėjimą ar darbuotojams už jų darbą) ir pagerinti santykius. Jos taip pat gerina darbuotojų moralę ir suteikia motyvacijos, leidžia pasijausti skatinamiems ir vertinamiems.

Speciali verslo dovanų strategija

Pagrindinis verslo dovanojimo strategijos privalumas yra tai, kad nustebinsite ir nudžiuginsite savo klientus ir parodysite jiems, kad tikrai vertinate užmegztus santykius. Apskritai, dėl dovanų jūsų klientai bus laimingesni ir jūs būsite labiau gerbiami (dėl santykių, kuriuos sustiprino ši paprasta veikla).

Kai dovanojate verslo dovanas darbuotojams, galite pakelti moralę, laimės lygį ir sustiprinti darbo etiką. Taip parodysite dėkingumą už gerai atliktą darbą. Taip pat galite nuspręsti skirti ypatingą pripažinimą geriausiai pasirodžiusiems darbuotojams ir skatinti draugišką konkurenciją naudodamiesi verslo dovanomis paremta skatinimo programa.

Pagrindinis verslo dovanojimo strategijos privalumas yra tai, kad nustebinsite ir nudžiuginsite savo klientus ir parodysite jiems, kad tikrai vertinate užmegztus santykius.

Kaip organizuoti verslo dovanas

Nežinote nuo ko pradėti? Čia pateikti trys dalykai, kuriuos turėtumėte apsvarstyti, jeigu norite turėti įmonės dovanų strategiją.

Laikas

Dažniausiai įmonės dovanoja dovanas atostogų ir metų pabaigos švenčių metu. Tai gali būti jūsų dovanų strategijos spąstai, jei klientams ir darbuotojams dovaną dovanosite tuo pačiu metu kiekvienais metais šios datos gali tapti laukiamos.

Jei norite atskirti, nustebinti ir pradžiuginti bei padaryti įtaką, pagalvokite apie kitus atsitiktinius atvejus, kai galite padovanoti įmonės dovanas. Taip pat galite siųsti dovanas ištisus metus, kad dar labiau parodytumėte dėkingumą. Paprastas būdas, kaip žinoti tinkamą laiką yra galvoti apie klientą ir tai, kodėl jūs jam dovanojate dovaną (pvz .: įteikdami dovaną padėkokite už pirkinį arba darbuotojui už tikslo pasiekimą).

Pritaikymas ir išvaizda

Apsvarstykite, kaip suasmeninate dovanojamą daiktą. Kai dovanojate įmonės dovaną, tai nėra dovana, jei ant jos atspausdinate įmonės logotipą – tai yra tarsi reklama. Kai įdedate įspaudą su savo logotipu, rinkodaros pranešimu ar raginimu veikti (CTA), jūs reklamuojatės!

Jei norite padovanoti dovaną, įsitikinkite, kad ji yra individualizuota! Yra daugybė verslo dovanų, kurias galite pritaikyti savo kliento ar darbuotojo vardui ar logotipui. Jei norite, kad jūsų klientas ar darbuotojas jaustųsi įvertintas ir būtų gavęs dovaną, labai rekomenduojame individualizuoti dovanas, o ne eiti lengviausiu keliu ir dovanoti savo įmonės atributiką.

Jei norite padovanoti dovaną, įsitikinkite, kad ji yra individualizuota! Yra daugybė verslo dovanų, kurias galite pritaikyti savo kliento ar darbuotojo vardui ar logotipui.

Biudžetas

Siūlydami dovaną klientui ar darbuotojui, turėtumėte paieškoti kokybiškos dovanos, o ne masiškai su nuolaida parduodamos dovanos (pvz .: rašikliai, kainuojantys 50 centų ir pan.).

Norėdami sužinoti, kiek turite (ir galite) išleisti, būtinai paskaičiuokite biudžetą. Tokiu būdu, kai reikia įsigyti verslo dovanas (https://www.habeco.hr/), žinosite tinkamą išlaidų sumą, kuri tinka jūsų įmonei, strategijai ir programai.

Štai keletas būtų apskaičiuoti biudžetą, jei nežinote, nuo ko pradėti. Biudžetą galite apskaičiuoti pagal:

  • Kiek laiko bendradarbiaujate (klientams) arba kiek laiko išdirbta (darbuotojams),
  • Taikoma programa. Atkreipkite dėmesį į rezultatą, kurį norite pasiekti ir atitinkamai pasirinkite biudžetą pagal jūsų galimybes,  
  • Kaip vertinate klientą. Pagalvokite kaip jūs vertinate klientą – supaprastintai, kokie yra jūsų santykiai? Taip pat galite nusistatyti atsitiktinį biudžetą pagal jūsų galimybes (atminkite: santykiai yra vertingi: neišleiskite per mažai, tačiau taip pat neišleiskite per daug) 

Taip tiek: Linkime sėkmingai įsigyti įmonės dovanas!

Žinutės iš tos pačios kategorijos:

    Nerasta